Wednesday, February 15, 2012




♔Photo&Editing by Me♔

*Gambar dari folder June 2011 dari langit senja Kedah,MY*

Harini Rabu
Jadi macam biasa,Usrah
Usrah is an annual activity in our school
Consisting of 10 or more ahli usrah from diff. kelas

This is our last year here in MMP
So ustazah once said
"Kamu semua dah besar, nanti esk lusa masuk U tahulah retilah nak rindu rindu Usrah ni.Yelah kan w'pun kemain susah nak pergi.*Berdehem ehem ehem secara kuat*"
Beberapa tahun belakang ni Usrah dipendekkan masa selama setengah jam
*Alhamdulillah :p
Daripada start pkl 3-5 ptg jadi 430 *Alhamdulillah lagi*
Tak senonoh
Ehem
Jadi tadi waktu Usrah

"Okay jadi akak nak kamu semua sorang sorang bagi definisi Islam bg kamu sendiri.Okay start dari kanan"

Tergamam sekejap okay
Aku last
Jadi definisi aku last
Terfikir nak jawab taktahu je
Ahaks
Tapi takut dia kecewa

...........................................................

FIKIR
FIKIR
APA TU Islam?


...........................................................

Tiba giliran aku
Okay last,Husniah

-----------------------------------------------------------

"Ok cepat bgi akak definisi Islam bagi awak.Panjang ke pendek tak kisah."

"One word.Selamat.Eh emm *gelak tersipu sipu*"

Kahkahkah

Apa aku merepek ni
Definisi orang lain kelas nak mati
Siap dengan lengkap definisi Arab
Aku ni jenis yang takboleh
Kalau orang tanya benda macam ni
Jahil sikit
Eh ke banyak?



Nota : Kamus Dewan Edisi Ketiga menyatakan, usrah ialah perkumpulan yang melibatkan kegiatan agama seperti perbincangan tentang sesuatu tajuk agama dan sebagainya.

No comments: