Monday, February 27, 2012



♔Photo&Editing by Me♔

Gambar dari album tahun lepas lagi.

Gambar yang bagi aku punya sejuta lagu.

Ibaratnya.

Antara gambar paling aku gemari dalam album ni.Personal favourite orang kata

Taken on a car.A warm morning with mum.Once,In Melaka.

Dan sebab ada dia aku akan appreciate setiap gambar yang aku ambil. Ya,setiap.Semua.

She's the one antara sebab terbesar aku suka dan selalu tak berhenti suka ambil gambar

Antara manusia hebat yang akan teman aku ambil gambar

Sunset,beach,warm evening and stuffs

Benda paling indah untuk dilihat harus dipotretkan.

Harus.

*Lusa pesko. Tak sabar nak besar kepala dgn nametag mencelah dalam baris orang kawad.Nice dan kemas.

Ehem oleh itu sila jangan lupa atau buat buat lupa datang ke gerai Team IT okay?Tahun ni kami jual makanan western sikit.Ahaksss

Pesko - Pesta Kokurikulum

No comments: