Tuesday, February 28, 2012


♔Photo&Editing by Me♔


Gambar di kotarayaku, KL.

Ehem

*Hembus nafas secara kasar*

Ada satu situasi

Yang kira kira boleh buat aku rasa

Kecewa sampai lubuk limpa paling dalam

Yang pasti aku jenis manusia yang senang membenci dan susah memaafkan

Perangai buruk yang aku amalkan sejak 1995

Susah memaafkan aku bertempat

Aku tak serius dengan orang yang sebodohnya minta maaf atas kesilapannya

Macam tu.

Jadi kamu,kami terlalu lampau kecewa dengan insiden tadi

Sila tahu kami tak buat sesuatu yang bodoh tanpa alasan yang kukuh

Juga

Kami tak buta peraturan.

Suatu hari nanti aku harap semua ni selesai dengan cara baik

Semua orang perlu tahu kami seniors nak yang terbaik ntk juniors kami

Kami nak tinggal perkara baik baik.Sahaja.Untuk kamu semua.

Dah.

Esok pesta Ko.Sila enjoy tahun akhir kita dan lupakan semuanya. #Fivers

Entahlah kenapa Senior Year ni aku rasa terlampau mencabar

Takat menangis stress hari hari macam rutin

Macam hari hari yang datang pasti ada yang menegangkan saluran otak dan meng-downkan medulla oblongata *mengarut*

Ya Allah,Permudahkan semuanya kepada kami.Ameen

Ehem jadi esok aku harap dapat shot yang bagus bagus

Dan gerai jugak meriah.Aku seru semua kena datang okay kay kay? Miawwwwwww

Sekian entri luahan hati yang macam asdfghjkl ini.

No comments: