Saturday, February 11, 2012


♔Photo&Editing by Me♔


Gambar lama
Tapi taklah lama mana, 2011
Habis ak selongkar folder gambar 2011
Yang ada cuma bermula Mei sampai Disember
Folder gambar Januari sampai April hilang.Virus
Aku anggap 2011 tahun gembira,walau taklah gembira mana*lagi
Sebab?
Dalam kotak memori aku folder setiap bulan dalam 2011 tak pernah kurang dari 4-5 folder
Semua event semua perkara aku asingkan
Jadi maknanya 2011 aku lagi banyak menggambar
Buktinya tahun ini folder Januari dan Februari cuma ada satu
Tu pun sebab ada event yang perlu dicover.Event sekolah dan bukan personal macam tahun lepas
Jadi nikmat tu lain
Nikmat menggambar maksud aku
Tahun ni bila nak menggambar je teringat
Jap lagi Spm,masa depan.Banyak mana lagi masa yang ada
Aku ni bukan jenis dewa dewa yang masanya cuma dengan buku
Bazir masa dekat timeline twitter sehari hari dah lama mana
Terus tak jadi berkamera
Simpan balik
Sebenarnya menggambar ni nikmat
Nikmat besar bagi yang rasa
Aku punya nikmat menggambar sampai demam termuntah pagi sanggup lagi pergi sekolah
Sebab
Haritu ada event
Rugi kalau tinggal
Sama rugi dengan ponteng sekolah waktu ada subjek Killer
Bukan dapat duit dapat apa
Tapi sayangkan memori tu
Okay dah panjang lebar ke sana ke mari
Bukannya ada point penting nak menulis
Tapi nak jugak

No comments: