Friday, February 10, 2012


♔Photo&Editing by Me♔



Terasa mahu menulis lagi dekat sini.41 hari melangkau 2012, apa yang anda dah capai?
Aku masih terkapai kapai macam biasa.
Ehem*
Lupakan.
Aku rasa makin hari semua benda jadi makin complicated.Makin tak betul dan makin bisa bikin aku marah marah tanpa sebab.
Dan itu mungkin tanda yang selalu disebut sebagai depresi
Letih
Infact berapa kali dah dalam 2012 ni aku mengeluh kenapa macam ni kenapa macam tu
Kenapa dulu aku ambik science stream tapi macam susah nak deal with sampai sekarang
Kenapa aku ada dalam kelas yang agak terkedapan kenapa tak kelas yang ke belakang sikit
Kenapa cikgu anggap kita macam bagus.Adakah bagus betul?
Kenapa semua orang perlu assume budak kelas first second semua bijak dan perlu dan mcm dah jadi tradisi ntk fulfill harapan diorang?
Allah, aku harap sangat apa yang aku kenapakan semua aku dapat jawapan
Tapi satu aku dah lupa
Takdir.
Dan semua ni takdir dan aku kena terima
Sebab?

"Allah does not put under stress any soul more than its endurance."


"Allah tidak memberati seseorang melainkan apa yang terdaya olehnya."

{Al Baqarah : 286}

Simple as that.
I have Him.
Kita semua ada dia.
Back to Allah and everything will be just fine.

{Kemarau yang melanda di hati lebih dahsyat daripada kemarau yang menimpa di musim panas}

No comments: