Saturday, February 4, 2012


♔Photo&Editing by Me♔

It was last year.
Tengku Fatnin Alya' featuring Nur Khairunisha.
They both were my deskmates{in 2011} till this second{2012}
We used to call each other 'Yong' as they both anak sulong in their family,unlike me.Tapi sebab nak adil I asked them to also call me Yong.Macam kurang but that's it.Even ppl around us dah biasa.Tpi tulah,thats what we call when we talk only among us bertiga.Orang lain prohibited from calling us Yong kahkah,Pelik kay :P Sometimes kind of weird bila one of us panggil "Yong" the other two berpaling.Tapi lama lama okay je mcm dah ada nada je tahu je which Yong yang dipanggil.Suwittttt kan 3orang ada satu middle name Ahaaaaks *gelakgedik

Conclusionnya I love my Yong(s) poreber :D
Even dalam buku nota one of my Yong{Nisha} siap dah buat plan aftrward nanti besar esok nak tinggal sekali.Which is me and Nisha and rumah sebelah Tengku.Tempat kerja aku ngan Nisha sebelah sebelah,Tengku jauh siket.And the fact is among kami bertiga yang otak Math Addmath Physic semua memang awarded to Tengku.Final pun Minah ni sorang jela dalam kelas tu yg dapat A+.Tak pelik sebab memang style minah ni sorang A+ sajeeee,unlike me and Nisha yang memang sesangat tak semangat dengan Numbers.Pheww

K tadi dah masuk konklusi tapi still typing AHAAAAAKS*lagi
Adios!

No comments: